Formulář pro odstoupení od smlouvy (vrácení zboží):

http://blog.betelnyhadry.cz/fodssml-betelky.pdf

DOPRAVA ZDARMA

Dopravu zdarma nabízíme při minimálním nákupu v hodnotě 1500,-kč, všem našim zákazníkům.

Zboží v hodnotě do 500,- Kč zasíláme doporučenou poštou. 

Musím se registrovat?

Registrace do našeho e-shopu není nutná, je to zcela na Vás, objednat zboží si můžete i jako host.

Ztrácíte tím ale výhody, pro registrované klienty. Např. se Vám nesčítají kačáky za nákupy, což je velká škoda, protože se za ně dá v průběhu času vybrat slušná sleva, neobdržíte narozeninový dárek atd.. Registrace u nás se Vám vyplatí. Budeme rozšiřovat nabídky pro registrované zákazníky, protože právě díky našim zákazníkům tu jsme a toho si nesmírně vážíme!! Nebudeme Vás obtěžovat zasíláním e-mailů, pokud o to sami nestojíte, v případě že si při registraci zaškrtnete odběr novinek, přijde Vám od nás jeden mail měsíčně s nabídkou novinek a nebo s nabídkou slevy určené pouze pro Vás. Pokud tuto variantu nezvolíte, nebudou Vám od nás chodit žádné e-maily.

Osobní odběr v Brně

Osobní odběr v Brně je možný po předchozí dohodě. Stačí když nám zavoláte +420 775 252 265, nebo napíšete mail na info@betelnyhadry.cz , odběr je možný na několika místech v Brně, ale není možné si tam zboží vybírat to lze pouze na našem e-shopu.

Co dělat když mi oblečení nesedí?

Pokud si nejste dopředu jisti svojí velikostí napište nám, produkt změříme a pokusíme se Vám napsat co nejdůkladnější popis. V případě, že jste si již něco zakoupili a velikost Vám nesedí, napište nám o jaké zboží se jedná a mi Vám ho buď obratem zdarma vyměníme nebo v případě, že by zboží nebylo skladem vrátíme peníze zpět.

Podmínky výměny zboží nebo vrácení peněz:

  • zboží musí být naprosto v pořádku neporušené, nepoužívané (nenošené), opatřené orginální visačkou (ne odstřihnutou), dobře zabalené a schopné dalšího prodeje.
  • zboží musíte odeslat nebo přinést do 14 dnů od obdržení (je to ze zákona daná lhůta).
  • ve vrácené zásilce musí být vložena kopie faktury a informace o tom, co si přejete se zbožím udělat: vyměnit (za jakou velikost, případně jiný produkt), vrátit peníze.
  • V případě nedodržení kterékoliv této podmínky nebude vaší žádosti o vrácení peněz vyhověno. Balíky zasílejte doporučenou poštou nebo jako běžný balík. DOBÍRKY nepřebíráme, musíme se nejdříve ujistit, že je zboží v pořádku.

Balíky s vyměněným zbožím zasíláme prostřednictvím stejného dopravce, který byl zadán v původní objednávce, nevyžádá-li si zákazník jiný způsob.